قیمت دلار|قیمت ارز|صرافی آرامش

قیمت ارز- قیمت دلار بازار آزاد و دولتی

قیمت دلار|قیمت ارز|صرافی آرامش

قیمت ارز- قیمت دلار بازار آزاد و دولتی

تحصیل رایگان در استرالیا

شنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۳:۰۱ ب.ظ

تحصیل رایگان در استرالیا

تحصیل رایگان در استرالیا موضوعی میباشد که نظر افراد زیادی را به خود جلب کرده است و افرادی که تحصیل در استرالیا را در الویت خود قرار میدهند اولین سوالی که برایشان پیش میاید این است که آیا تحصیل رایگان در استرالیا امکان پذیر میباشد یا خیر؟

در جواب به علاقمندان تحصیل رایگان در استرالیا باید عرض کنیم که تحصیل رایگان در استرالیا با توجه به شرایط خاصی امکان پذیر می باشد. بیشترین افرادی که شانس تحصیل رایگان در استرالیا را دارند در مقطع دکترا میباشند؛ زیرا بورسیه تحصیلی استرالیا بیشتر برای افرادی که در مقطع دکترا هستند اتفاق می افتد. افرادی که دارای بورسیه هستند به راحتی میتوانند به تحصیل رایگان در استرالیا بپردازند بدون آنکه مبلغی پرداخت کنند.

اما خاطر نشان کنیم که افرادی که در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد در استرالیا تحصیل میکنند نگران هزینه های تحصیل در استرالیا خود نباشند زیرا براساس قوانین دولت استرالیا، دانشجویانی که تحصیل در استرالیا را در الویت خود قرار داده اند و به دانشگاه های این کشور آمده اند میتوانند بر اساس ساعات کلاس هایشان و طبق مقرراتی که برایشان مشخص میشود به کار پاره وقت بپردازند و ساعات کاری آن ها با توجه به مقطع تحصیلیشان مشخص می شود، از این رو نگران هزینه های تحصیل در استرالیا نباشید زیرا به وسیله کار پاره وقت میتوانید نیمی از هزینه های تحصیل در استرالیا را جبران کنید.

منبع سایت آوات


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی