قیمت دلار|قیمت ارز|صرافی آرامش

قیمت ارز- قیمت دلار بازار آزاد و دولتی

قیمت دلار|قیمت ارز|صرافی آرامش

قیمت ارز- قیمت دلار بازار آزاد و دولتی

کاهش قیمت دلار غیر رسمی

يكشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۴۵ ق.ظ

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بعد از اعلام تصمیم جدید دولت برای تشکیل بازار ثانویه ارزی و از سرگیری خرید و فروش ارز با قیمت توافقی، بازار طلا و ارز نیز سیر نزولی را در پیش گرفتند.

این تصمیم بعد از آن اعلام شد که قیمت دلار و سکه در بازار آزاد رشد فزاینده ای را تجربه کرد و قیمت سکه از 3 میلیون تومان نیز گذشت. قیمت دلار نیز تا حدی بالا رفت که حتی بازاری ها هم دست از کار کشیده و از دولت و مجلس خواستند فکری به حال این بازار کنند.

طی دو روز گذشته بازار طلا تعطیل بود ولی از صبح امروز بازار طلا و سکه نیز مجدد فعالیت خود را از سرگرفته اند.

امروز اما دو روز از اعلام سیاست جدید ارزی گذشته و نگاهی به تغییرات قیمتی در دو روز گذشته نشان میدهد که واکنش بازار به این تصمیم مثبت بوده و این مهم را به وضوح می توان در کاهش قیمت دلار و سکه مشاهده کرد.

قیمت دلار غیررسمی طی دو روز گذشته با کاهش چشم گیری همراه شده و به کانال 7 هزار تومان بازگشته است و قیمت سکه نیز در دامنه قیمتی دو میلیون و 800 هزار تومان معامله می شود.

به گزارش تسنیم، امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدیددو میلیون و 840 هزار تومان و سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم دو میلیون و 705 هزار تومان معامله می‌شد.

هر قطعه نیم‌بهار آزادی امروز شاهد کاهش قیمت بود به‌نحوی که در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه بهار آزادی یک میلیون و 430 هزار تومان، ربع‌سکه 780 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی 420 هزار تومان فروخته می‌شد.

هر گرم طلای 18عیار نیز امروز 233 هزار تومان ارزشگذاری شده بود، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1256.7دلار معامله می‌شود.

https://www.tasnimnews.com/fa/news/1397/04/06/1762006/کاهش-قیمت-ها-در-بازار-طلا-و-ارز-دلار-غیررسمی-ارزان-شد

  • admin adminii

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی