قیمت دلار|قیمت ارز|صرافی آرامش

قیمت ارز- قیمت دلار بازار آزاد و دولتی

قیمت دلار|قیمت ارز|صرافی آرامش

قیمت ارز- قیمت دلار بازار آزاد و دولتی

آموزش زبان آنلاین

دوشنبه, ۲۳ فروردين ۱۴۰۰، ۰۹:۲۹ ق.ظ

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، روزهای پایانی سال گذشت و سال جدید آغاز شد و به تابستان هم رسید ولی این ویروس کماکان قصد رفتن از شهر و کشور ما را ندارد.

جدای از کسب‌وکارهای پرتعدادی که از شیوع این ویروس آسیب دیده‌اند، بسیاری از افرادی که قصد یادگیری زبان انگلیسی را داشته‌اند هم دچار مشکل شده‌اند، چراکه رفتن به کلاس زبان و نشستن در محیطی سربسته خطرآفرین است و علاوه برآن مسیر رفت‌وآمد نیز با وجود کرونا چالش جدی است.

دراین بین اما استارت‌آپ‌هایی هستند که تلاش می‌کنند اوضاع را کمی ساده‌تر کنند.

یکی از این استارت‌آپ‌ها لینگوتاک است که در زمینه آموزش آنلاین زبان فعالیت دارد. با استفاده از سایت لینگوتاک بدون نگرانی از ابتلاء به ویروس کرونا و چالش‌های رفت‌وآمد، می‌توانید در کلاس‌های زبان خود شرکت و یادگیری زبان را به طور جدی پیگیری کنید.

چرا آموزش آنلاین زبان؟

ضرورت آموزش زبان بر کسی پوشیده نیست. اگر این آموزش از سنین پایین‌تر و کودکی آغاز شود بدون شک نتایج بهتری نیز به همراه خواهد داشت. اما چرا آموزش آنلاین زبان؟ آیا تأثیر کلاس‌های حضوری بهتر و بیشتر نیست؟ ارتباط حضوری و چشمی با استاد تأثیر بهتری در یادگیری ندارد؟

بی‌شک بسیاری از ما قصد یادگیری زبان را در مراحل مختلفی از زندگی‌مان داشته‌ایم. نداشتن وقت، بالا بودن هزینه یا دور بودن از محل برگزاری کلاس زبان دلخواه‌مان باعث به تعویق افتادن شروع یادگیری زبان شده است. این چالش در شهرهای بزرگی مانند تهران به واسطه شلوغی مسیرها و طولانی بودن مسافت‌ها جدی‌تر هم هست.

منبع http://lingotalk.io/

  • admin adminii

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی