قیمت دلار|قیمت ارز|صرافی آرامش

قیمت ارز- قیمت دلار بازار آزاد و دولتی

قیمت دلار|قیمت ارز|صرافی آرامش

قیمت ارز- قیمت دلار بازار آزاد و دولتی

نور مناسب برای فیلمبرداری

شنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱، ۰۵:۲۵ ب.ظ

اینکه چگونه نور عالی را برای ویدئو دریافت کنیم، یکی از اساسی‌ترین نیازهای ما در ابتدای راه ساخت ویدئو است. بیایید صادق باشیم، یادگیری نحوه دریافت نور خوب برای ویدئوهای خود می‌تواند برای مبتدیان ترسناک باشد. اگر تازه شروع به تولید ویدئو کرده‌اید، نورپردازی فیلمبرداری شما می‌تواند مشکل باشد. تفاوت بزرگی در نحوه درک چشمان ما از نور در مقایسه با لنز دوربین وجود دارد. دوربین‌ها برای تولید تصویری باکیفیت به نور بیشتری از آنچه تصور می‌کنید نیاز دارند. علاوه بر این، آن نور باید از جهت درست بیاید.

اگر زمان یا پولی را برای فرایند نورپردازی خود سرمایه‌گذاری نکرده‌اید، وقت آن رسیده است که شروع کنید. خبر خوب این است که برای داشتن نورپردازی عالی، لازم نیست خیلی حرفه‌ای باشید! ما به شما از طریق فرایندی که در این مقاله از مجله بروکس عنوان می‌کنیم، کمک خواهیم کرد تا بدون درنظرگرفتن بودجه یا تجربه، نور مناسبی برای همه ویدئوهایتان داشته باشید.

https://burux.ir/blog/suitable-light-for-filming/

  • admin adminii

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی