قیمت دلار|قیمت ارز|صرافی آرامش

قیمت ارز- قیمت دلار بازار آزاد و دولتی

قیمت دلار|قیمت ارز|صرافی آرامش

قیمت ارز- قیمت دلار بازار آزاد و دولتی

خرید دلار و سکه با وام

يكشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۷، ۰۱:۳۰ ب.ظ

وام خرید سکه- قیمت ارز عجیب ترین خبری است که این روزها سر زبان ها افتاده است! افزایش ناگهانی قیمت سکه در ماه های گذشته و حمله مردم برای پیش خرید کردن سکه، این فکر به سر دلال ها زد که وام سکه راه اندازی کنند. آگهی های جالبی هم به چشم می خورد مبنی بر اینکه در مدت یک ساعت به دست شما می رسانند. 

شرکتی در قبال دریافت چک و سفته به افراد متقاضی وام سکه می دهد. مسئولین این شرکت شرایط مانند اینکه فرد متقاضی تنها در صورتی که کارمند باشد و حقوق او بیشتر 1200000 تومان باشد تا بتواند از پس پرداخت اقساط بر بیایند وام سکه می دهند.

ضمن اینکه بازنشسته های دولت هم می توانند در صورتی که چکی به مبلغ 5 برابر وام دریافتی از این شرکت را بپردازند می توانند از امکانات این شرکت استفاده کنند.. 

سود تسهیلات این دلال ها سود بسیار بالایی دارند به گونه ای که این رقم دو برابر سود بانکی می باشد. 36درصد سودی است که از استفادۀ این تسهیلات به وام گیرنده داده می شود که در مقایسه با بانک ها بسیار زیاد می باشد.
شخص وام گیرنده باید در ازای هر کدام از قسط های خود یک چک هم بدهد تا ضمانتی برای بازپرداخت وام خود داده شده، داشته باشند. نکته مورد توجه درمورد تسهیلات وام سکه، شیوه پرداخت وام است.

هرچند اسم این وام، وام سکه است، اما شما عملا قادر خواهید بود به جای خرید سکه، طبق قیمت روز، معادل نقدی آن را بگیریدیا اینکه اگر تمایل ندارید سکه را در بازار ارز وسکه بفروشید، به خود شرکتی که وام داده است به فروش برسانید و پولش را بگیرید.

نکته جالب این است که دلال های وام سکه ادعا می کنند که حتی با نوسان قیمت سکه و همچنین ارزان شدن آن به کار خود ادامه می دهند چرا که هیچ تاثیری در میزان سود دریافتی آن ها نخواهد داشت!

http://www.sarafiarkan.com/news/65/افزایش-قیمت-سکه-باعث-اختراع-وام-سکه-شد/


  • admin adminii

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی